Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Na vašem soukromí nám záleží

Tyto webové stránky používají základní funkční cookie k zajištění svého správného fungování a sledovací cookie k pochopení toho, jak se stránkami pracujete. Kliknutím na tlačítko „Povolit vše“ souhlasíte s používáním cookies.

Podrobnější informace o tom, jak cookies zpracováváme, naleznete v našich Podmínkách ochrany osobních údajů.

Co nám doporučili studenti VŠE? Rozhovor s vítězkami

V březnu jsme psali o nastartování naší spolupráce se studenty VŠE v rámci předmětu Marketing malých a středních podniků. Viděli jsme 35 prezentací, které studenti vytvářeli ve dvojicích. Ocenili jsme 14 studentů, kteří přišli s nejzajímavějšími nápady a vybrali vítěznou prezentaci, jejíž autorky od nás jako poděkování dostaly několik věcných odměn a finanční prémii 3000kč.

S vítězkami tohoto projektu, studentkami Dianou Zadákovou a Lídou Bažantovou, vám přinášíme slíbený rozhovor:

Můžete se nám stručně představit, prosím?

d D: Jsem studentka Fakulty podnikohospodářské na VŠE, kde jsem momentálně dokončila 2.ročník. Na škole jsem se prvně setkala s marketingem z pohledu firmy a nadchla se pro něj. Baví mě psaní článků, fotografování, ráda poznávám nové země a trávím čas se svou rodinou a přáteli.

 

L: Jmenuji se Lída Bažantová a po úspěšných státnicích jsem nyní přijata na magisterské studium na VŠE v Praze. K mým mnoha zálibám patří kresba, výlety do přírody a práce s mládeží. l

 

Kolik času jste vymýšlení a přípravě prezentace věnovaly?

D: Přípravě jsme věnovaly celkem téměř měsíc.

L: Případová studie pro firmu RealSan byla pro mne od první chvíle výzvou, které jsem hodlala vyjít vstříc.

D: Průběžně jsme se scházely a vyměňovaly si nápady. Každá pak do příštího setkání pracovala na své části, ale právě ta komunikace tváří v tvář byla nejdůležitější.

L: Ke mně do týmu přiřadili Dianu, skvělou týmovou hráčku, se kterou jsme si perfektně sedly. 

D: S Lídou se perfektně spolupracovalo, co jsme si slíbily, to jsme splnily.

Který nápad ze všech (ať už váš nebo cizí) vás nejvíce pobavil a který byl podle vás úplně nejlepší?

D: Mě osobně pobavil nápad na banner v podobě veselého zeleného kyblíčku, který představoval hydroizolační omítku. Líbilo se mi, když spolužáci zapojili kreativitu a přinesli své nápady už zrealizované, ať ve formě obrázků nebo videí na počítači, či fyzicky například z papíru.

L: Po tomto projektu se nám účastníkům soutěže nejlépe podařily reklamní předměty a brožurky. Z našeho portfolia nápadů bych ráda vyzdvihla výstižné motto „S námi je to v suchu“, prospekt ve tvaru rodinného domku, dárkové předměty tematicky zaměřené na ochranu před vodou (pláštěnka, nafukovací kruh…).

Obrátily byste se na Realsan, kdybyste potřebovaly řešit problémy s vlhkostí nebo byste se raději poohlédly jinde? :)

D: Určitě bych se obrátila. Nejenže nabízíte kvalitní produkty, ale svému podnikání věříte a dáváte do něj maximum.

L: Bezpochyby ano. Během spolupráce na školním projektu mě firma RealSan oslovila svými kvalitními produkty a chutí odvádět svou práci na 110%. :)

Vítězkám gratulujeme a děkujeme všem studentům za jejich práci! Další zajímavé netradiční nápady si můžete prohlédnout níže. Třeba některý z nich brzy uvidíte na našich oficiálních materiálech. :)

Zpět na seznam
Poradna
Poradna
Služby
Služby
Košík
Košík