Co nám doporučili studenti VŠE? Rozhovor s vítězkami

20. 6. 2016

VSE_kolazV březnu jsme psali o nastartování naší spolupráce se studenty VŠE v rámci předmětu Marketing malých a středních podniků. Viděli jsme 35 prezentací, které studenti vytvářeli ve dvojicích. Ocenili jsme 14 studentů, kteří přišli s nejzajímavějšími nápady a vybrali vítěznou prezentaci, jejíž autorky od nás jako poděkování dostaly několik věcných odměn a finanční prémii 3000kč.

S vítězkami tohoto projektu, studentkami Dianou zadákovou a Lídou Bažantovou, vám přinášíme slíbený rozhovor:

Můžete se nám stručně představit, prosím?

VSE_DianaD: Jsem studentka Fakulty podnikohospodářské na VŠE, kde jsem momentálně dokončila 2.ročník. Na škole jsem se prvně setkala s marketingem z pohledu firmy a nadchla se pro něj. Baví mě psaní článků, fotografování, ráda poznávám nové země a trávím čas se svou rodinou a přáteli.

VSE_Lida

L: Jmenuji se Lída Bažantová a po úspěšných státnicích jsem nyní přijata na magisterské studium na VŠE v Praze. K mým mnoha zálibám patří kresba, výlety do přírody a práce s mládeží.

Kolik času jste vymýšlení a přípravě prezentace věnovaly?

D: Přípravě jsme věnovaly celkem téměř měsíc.

L: Případová studie pro firmu RealSan byla pro mne od první chvíle výzvou, které jsem hodlala vyjít vstříc.

D: Průběžně jsme se scházely a vyměňovaly si nápady. Každá pak do příštího setkání pracovala na své části, ale právě ta komunikace tváří v tvář byla nejdůležitější.

L: Ke mně do týmu přiřadili Dianu, skvělou týmovou hráčku, se kterou jsme si perfektně sedly. 

D: S Lídou se perfektně spolupracovalo, co jsme si slíbily, to jsme splnily.

Který nápad ze všech (ať už váš nebo cizí) vás nejvíce pobavil a který byl podle vás úplně nejlepší?

VSE_vesely_kyblikD: Mě osobně pobavil nápad na banner v podobě veselého zeleného kyblíčku, který představoval hydroizolační omítku. Líbilo se mi, když spolužáci zapojili kreativitu a přinesli své nápady už zrealizované, ať ve formě obrázků nebo videí na počítači, či fyzicky například z papíru.

 

VSE_prospekt_dum

L: Po tomto projektu se nám účastníkům soutěže nejlépe podařily reklamní předměty a brožurky. Z našeho portfolia nápadů bych ráda vyzdvihla výstižné motto „S námi je to v suchu“, prospekt ve tvaru rodinného domku, dárkové předměty tematicky zaměřené na ochranu před vodou (pláštěnka, nafukovací kruh…).

Obrátily byste se na Realsan, kdybyste potřebovaly řešit problémy s vlhkostí nebo byste se raději poohlédly jinde? :)

D: Určitě bych se obrátila. Nejenže nabízíte kvalitní produkty, ale svému podnikání věříte a dáváte do něj maximum.

L: Bezpochyby ano. Během spolupráce na školním projektu mě firma RealSan oslovila svými kvalitními produkty a chutí odvádět svou práci na 110%. :)

Vítězkám gratulujeme a děkujeme všem studentům za jejich práci! Další zajímavé netradiční nápady si můžete prohlédnout níže. Třeba některý z nich brzy uvidíte na našich oficiálních materiálech. :)

zavřít

Zpracovávám...